صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در تلاش است تا نهادهای خدماتی را برای رفع نیازهای کودکان سوری و اردنی که در اردن هستند، ایجاد کند.

سلامت نیوز: صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در تلاش است تا نهادهای خدماتی را برای رفع نیازهای کودکان سوری و اردنی که در اردن هستند، ایجاد کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نام «مکانی» را برای این طرح که شامل ارائه خدمات پزشکی، رفاهی و آموزشی برای کودکان سوری و اردنی است، انتخاب کرده است.

مسوولان سازمان یونیسف اعلام کردند که هدف از این طرح ارائه بهترین خدمات برای کودکان آواره ساکن در سوریه و اردن است.

یکی از مراکز این طرح، در شهر الزرقاء واقع در شمال پایتخت اردن و در نزدیکی یکی از اردوگاه‌های آوارگان سوری ایجاد شد که این مرکز برای ارائه خدمات خود به زنان و کودکان سوری در شهر الزرقاء از آنان استقبال کرد.

سمیر بدران، مسوول روابط عمومی یونیسف اعلام کرد که سازمان یونیسف مراکز بسیار زیادی را در اختیار دارد که امور مربوط به آن برعهده سازمان است اما یونیسف به علت مشکلات مالی تصمیم گرفت تا خدمات خود را به چندین مرکز مشخص شده ارائه دهد.

بدران تصریح کرد که سازمان یونیسف 220 مرکز را در نقاط مختلف اردن ایجاد خواهد کرد تا کودکان آواره‌ای که در این کشور هستند از خدمات بهداشتی، آموزشی و اجتماعی لازم بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha