مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب بودجه ۵۸۹۵۶ میلیارد تومانی سال ۹۴ این سازمان خبر داد و گفت: بودجه سال ۹۴ از سوی هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب و ابلاغ شده است.

ابلاغ بودجه ۵۹ هزار میلیارد تومانی سال ۹۴ سازمان تأمین اجتماعی

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب بودجه ۵۸۹۵۶ میلیارد تومانی سال ۹۴ این سازمان خبر داد و گفت: بودجه سال ۹۴ از سوی هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب و ابلاغ شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدتقی نوربخش اظهار داشت: بر اساس بودجه سال ۹۴ سازمان تأمین اجتماعی مکلف به تأمین منابع به میزان ۵۸۹۵۶ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان است و معادل همین مبلغ نیز در بودجه سال آینده به عنوان مصارف سازمان تعیین و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه تأمین‌اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه‌ای است، گفت: این سازمان منابع مالی تعیین شده را از محل حق بیمه و سایر منابع دریافت کرده و برای پرداخت حقوق بازنشستگان و همچنین تأمین هزینه‌های درمانی هزینه می‌کند.

وی تصویب و ابلاغ بودجه سال ۹۴ سازمان تأمین اجتماعی پیش از پایان سال ۹۳ را اقدامی مثبت در راستای قانون گرایی و نظم در فعالیت‌های جاری سازمان دانست و از تصویب و ابلاغ به موقع بودجه از سوی هیأت امنای تأمین اجتماعی قدردانی کرد.

نوربخش با بیان اینکه جزئیات بودجه سال ۹۴ بزودی تشریح می‌شود، گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد ارتقاء هرجه بیشتر خدمات سازمان تأمین اجتماعی و جلب رضایت بیمه شدگان و بازنشستگان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha