رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس اعلام دبیر مجمع تشخیص مصلحت مقرر شده است در اولین جلسه های سال آینده صحن علنی مجمع، سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست به بحث و بررسی گذارده شود.

سلامت نیوز: رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس اعلام دبیر مجمع تشخیص مصلحت مقرر شده است در اولین جلسه های سال آینده صحن علنی مجمع، سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست به بحث و بررسی گذارده شود.

به گزارش سلامت نیوز ، سید محمد مجابی رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تشکیل آخرین جلسه این کمیته در سال 93، گفت: در این جلسه که با حضور روسای کارگروه های هشت گانه شکل گرفت، آخرین بحث ها و بررسی های مربوط به سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست صورت پذیرفت.


مجابی افزود: بر اساس اعلام دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مقرر شده است در اولین جلسه های سال آینده صحن علنی مجمع، سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست به بحث و بررسی گذارده شود و از این رو تشکیل این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی کارگروه های کمیته جهت نحوه ارائه و جمع بندی مطالب مطروحه بود.


رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شاخص های 26 گانه محیط زیست در حوزه های هوا، خاک، آب، تنوع زیستی و مدیریت پسماند، تایید شده توسط دبیرخانه مجمع را از جمله دیگر مباحثی اعلام کرد که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.


وی اظهار کرد: بر اساس این شاخص ها، کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری آماده سازی و تدوین گزارشی از وضعیت موجود محیط زیست کشور پیش از ابلاغ سیاست های کلی نظام در این حوزه است.


مجابی نظارت و پیگیری چگونگی اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست پس از ابلاغ توسط مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام برشمرد و گفت: همچنین نحوه پیگیری منویات مقام معظم رهبری که در دیدار با مسئولان و فعالان محیط زیست کشور به مناسبت هفته منابع طبیعی، طرح شد نیز در این جلسه به بحث و بررسی گذارده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha