سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: شب گذشته در شهر تهران ۲۵۳ مورد حادثه رخ داده که از این تعداد ۲۲۸ آتش‌سوزی بوده اما همه این حوادث و آتش‌سوزی‌ها مربوط به چهارشنبه آخر سال نبوده است.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: شب گذشته در شهر تهران ۲۵۳ مورد حادثه رخ داده که از این تعداد ۲۲۸ آتش‌سوزی بوده اما همه این حوادث و آتش‌سوزی‌ها مربوط به چهارشنبه آخر سال نبوده است.

جلال ملکی در گفت وگو با مهر درباره جمع بندی اتفاقات و حوادث شب گذشته در پایتخت با اشاره به کاهش چشمگیر حوادث گفت : از ساعت ۱۶ بعدازظهر تا ۲۲:۳۰ شب گذشته در مجموع ۲۵۳ مورد حادثه در شهر تهران رخ داده که از این تعداد ۲۲۸ مورد آتش‌سوزی بوده است.

وی ادامه داد: بسیاری از آتش‌سوزی‌های شب گذشته ارتباطی با چهارشنبه آخر سال نداشته اما اگر همه این آمار را نیز مرتبط با این موضوع بدانیم، نسبت به سال گذشته شاهد کاهش آتش‌سوزی‌ها و حوادث نسبت به سال گذشته بوده‌ایم. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود : از مواردی که به سازمان آتش‌نشانی گزارش شده ۴ مورد انفجار ترقه، ۵۰ مورد آتش‌سوزی مسکونی، ۴۹ مورد آتش‌سوزی در فضای سبز، ۳۲ مورد آتش‌سوزی سطل زباله، ۴۶ مورد آتش‌سوزی ضایعات، ۲۰ آتش‌سوزی خودرو، ۴ آتش‌سوزی واحد تجاری، ۳ مورد آتش‌سوزی واحد صنعتی و چندین آتش‌سوزی دیگر بوده است.

وی با اشاره به این‌که همه آتش‌سوزی‌ها با تلاش آتش‌نشانان در کم‌ترین زمان ممکن خاموش شده است، گفت: در جریان حوادث انفجار ۴ مورد مواد محترقه، تعداد یک نفر جان خود را در صحنه حادثه از دست داده و ۵۷ نفر دیگر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شدند که به مراکز درمانی اعزام شدند.

ملکی در پایان از شهروندان به دلیل این‌که رفتار کم خطری در شب گذشته داشتند تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha