وزیر بهداشت ضمن اعلام تصویب بازنگری کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات در عین حال از طرح تعرفه‌های 94 در هیات وزیران در فروردین ماه خبر داد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت ضمن اعلام تصویب بازنگری کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات در عین حال از طرح تعرفه‌های 94 در هیات وزیران در فروردین ماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه بازدید از پایگاه‌های نوروزی اورژانس 115، در پاسخ به سوالی درباره اهداف وزارت بهداشت در سال 94 گفت: هدف مهم دولت، مجلس و نظام افزایش رضایتمندی و آسایش و آرامش مردم است. ما نیز در حوزه بهداشت و درمان همین مسیر را دنبال می‌کنیم.

وی در این باره افزود: بنایمان آن بود که دارو در دسترس باشد و در این راستا اقدامات لازم را انجام دادیم و همچنین تا جایی که توانستیم قیمت‌ها را کاهش دادیم. همچنین اقدامات مناسبی در جهت افزایش سطح بهداشت و درمان در روستاها و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر انجام شد و در حاشیه شهرها نیز بالغ بر 2 میلیون نفر را تحت پوشش قرار دادیم. در بحث آموزش و پژوهش نیز اقدامات خوبی انجام شد که همین مسیر را در سال 94 دنبال خواهیم کرد.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال ایسنا درباره تعرفه‌های پزشکی سال 94 و طرح آن در جلسه امروز هیات دولت گفت: تمام تلاش‌مان بر آن است که در فروردین ماه تعرفه‌ها را در هیات وزیران طرح کنیم. امیدواریم نظرات شورای عالی بیمه که هم نظر بخش خصوصی است و هم دولتی، مورد تصویب هیات وزیران قرار گیرد.

به گفته وی، در جلسه امروز هیات دولت بازنگری کتاب ارزش‌های نسبی خدمات سلامت تصویب شد و مباحثی مانند پزشک خانواده و کاهش هزینه‌های مردم در امور درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امین ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    1 3
    اقا نخواستیم .اگه جایی رو باید امضا کنیم بدید امضا کنیم که نمیخواییم تعرفه زیاد کنید.جاش برید این تعرفه های کارانه پرستارارو درست کنید که اگر اینکارو نکنید و تعرفه های امسال زیاد بشه دیگه ترورمون میکنن.همین کارارو میکنید الانه به خونمون تشنه ان
    • hamed nurse ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
      1 0
      آقای امین آیا خواستار اجرای قانون ترور کردن پزشکان هستش!!؟آیا پرستاری جز اجزای قانون چیز دیگه ای می خواد؟!