سلامت نیوز:

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

 

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه محور کرج - چالوس باز؛ اما ترافیک در آن نیمه سنگین است، تصریح کرد: ترافیک در محورهای قزوین - رشت و هراز پرحجم، اما روان است. در محورهای ورودی و خروجی شهرهای مشهد و اصفهان نیز ابتدای صبح کمی با افزایش حجم ترافیک روبرو بدیم که اکنون کاهش پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به وضعیت جوی کشور گفت: در اکثر محورهای تهران، بوشهر، اردبیل، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان، فارس، قم، کهکیلویه و بویر احمد، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندارن و همدان و همچنین محورهای خوی، ماکو و سلماس در آذربایجان غربی بارش باران گزارش شده است.

 

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین با بیان اینکه در برخی محورهای مازندران و ارتفاعات کرج و چالوس، محور برازلو، مشکین شهر در اردبیل، گردنه های چری و شاه منصوری در چهار محال و بختیاری، گردنه زالیان در لرستان و محور توره به بروجرد در استان مرکزی بارش برف گزارش شده است که به رانندگان توصیه می‌شود تا حتما برای سفر به مناطق برف‌گیر و کوهستانی تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

 

رحمانی ادامه داد: لازم است رانندگان سرعت خود را در معابر لغزنده کاهش دهند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند؛ حتما لاستیک زاپاس همراه داشته و لاستیک های خودرویشان عاج داشته باشد و با توجه کامل به جلو حرکت کنند.

 

به گزارش ایسنا، رانندگان و مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به مصدومان حوادث احتمالی با شماره تلفن‌های 88255555 و 120 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha