سلامت نیوز: طبق نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی کشور و بتدریج در بخش هایی از شرق و جنوب شرق ابرناکی، بارش باران گاهی وزش باد، در مناطق جنوبی رعد و برق و در مناطق سردسیر بارش برف را شاهد بودیم و پیش بینی می‌شود که از بعداز ظهر امروز از مقدار بارش در شمال غرب و غرب کاسته شود.

 

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر گفت: روز شنبه بارش‌ها در نیمه شرقی، برخی نقاط جنوب و جنوب غرب ادامه خواهد داشت و این سامانه تا ظهر روز یکشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.لازم به ذکر است از امشب و طی روز شنبه وزش باد نسبتا شدید جنوبی در اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

 

وی افزود: روز یکشنبه موج دیگری از سمت نوارغربی وارد کشور شده و سبب ابرناکی و بارش باران در نیمه غربی و بتدریج در بخش هایی از مرکز و شرق کشور خواهد شد.

 

وظیفه تصریح کرد: شدت بارش ها امروز در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، روز شنبه در شمال خوزستان و شمال بوشهر و شمال فارس و روز یکشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و بتدریج در بعدازظهر در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور همچنین در مورد وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: در روز شنبه، اول فروردین ماه هوای تهران نیمه ابری گاهی وزش باد و در اواخر وقت با بارش پراکنده همراه است. برای تهران در روز یکشنبه دوم فروردین هوای ابری در پاره ای از نقاط رگبار و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha