سلامت نیوز:ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه به مسافران نوروزی توصیه کرد از وسایل گرمازا در داخل چادرهای مسافرتی استفاده نکنند.مسافران نوروزی وسایل گرمازا در چادرهای مسافرتی روشن نکنند

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شماره 18 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است: با توجه به برودت هوا و بارندگی در بیشتر مناطق کشور از هموطنان عزیز درخواست می شود، برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر از روشن کردن وسایل گرما زا در داخل چادرهای مسافرتی جدا خودداری کنند.


این اطلاعیه می افزاید: ستادهای استانی در آماده باش کامل هستند تا در صورت مواجه مسافران نوروزی با شرایط نامناسب آب و هوایی، آبگرفتگی های معابر و جاده ها و سایر مشکلات احتمالی، اقدامات لازم را انجام دهند.


توصیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مسافران نوروزی این است که قبل از عزیمت به سفر با سامانه های ارتباط مردمی سازمانهای خدمات رسان و مرتبط با سفر تماس گرفته و اطلاعات لازم از مقصد سفر خود را کسب کنند.


بر اساس گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، همچنین مسافران و گردشگرانی که دچار مشکلاتی ناشی از شرایط نامناسب جوی شده اند می توانند به ایستگاه های امدادی و اسکان اضطراری تدارک دیده شده توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha