سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 142597

دمای هوای شهرهای مختلف استان روز سه شنبه به طور میانگین پنج درجه سانتگیراد نسبت به 48 ساعت گذشته کاهش یافته است.

سلامت نیوزدمای هوای شهرهای مختلف استان روز سه شنبه به طور میانگین پنج درجه سانتگیراد نسبت به 48 ساعت گذشته کاهش یافته است.

محمود امیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاهش دما به دلیل حاکم شدن سامانه پرفشار در سطح زمین رخ داده و تا 48 ساعت آینده به تدریج دمای هوای روزانه افزایش می یابد اما دمای هوای شبانه تغییری ندارد.

وی بیان کرد: شازند با کمینه دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای هفت درجه سانتگیراد بالای صفر سردترین و ساوه با بیشینه دمای 13 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای چهار درجه سانتگیراد بالای صفر گرمترین شهر استان مرکزی در 24 ساعت گذشته بوده است.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: دمای فعلی شهر اراک دو درجه سانتیگراد بالای صفر است و کمینه دمای آن در 24 ساعت گذشته به دو درجه سانتگیراد زیر صفر رسید و پیش بینی می شود بیشینه دمای آن به 10 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

وی، وضعیت هوای این استان در 24 ساعت آینده را به صورت ابری تا نیمه ابری گاهی ورزش باد و غبار محلی پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: بارش باران در روزهای پایان هفته در بیشتر شهرهای استان مرکزی پیش بینی می شود.

از اول فروردین ماه امسال تاکنون 20 میلی متر باران در اراک، شش میلی متر در ساوه، 11 میلی متر در تفرش، 23 میلی متر در خمین، 16 میلی متر در محلات، 30 میلی متر در شازند، پنج میلی متر در خنداب، سه میلی متر در کمیجان، 14 میلی متر در دلیجان، 18 میلی متر در آشتیان، هشت میلی متر در غرق آباد و 15 میلی متر در فرمهین باریده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha