معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز از تاسیسات جدید گردشگری در اهواز دیدن کرد.

سلامت نیوز: معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز از تاسیسات جدید گردشگری در اهواز دیدن کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان؛ مسعود سلطانی‌فر در سفر یك‌روزه نوروزی خود به این استان كه به منظور بازدید از ظرفیت‌های ارتقا یافته خوزستان در حوزه گردشگری انجام شد، از اسکله قایق‌های شخصی در اهواز دیدن کرد.

این اسکله که از تاسیسات تازه گردشگری در شهر اهواز است با 130 میلیارد ریال اعتبارازسوی استانداری برای توسعه گردشگری آبی در این استان که در مسیر رود کارون، پایین‌تر از پل پیاده‌روی طبیعت واقع شده است، بخشی از برنامه جامع گردشگری آبی در خوزستان است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور در زمینه زیرساخت‌های مورد نیاز و اصلاح‌های زیست‌محیطی آب‌های خوزستان به منظور بهبود کیفیت در حوزه گردشگری تاکید کرد: وقتی روند توسعه گردشگری آغاز می‌شود، بخشی از کاری که در این توسعه باید انجام شود حفظ شرایط زیست‌محیطی است.

او گفت: بطورطبیعی کنترل فاضلاب‌ها و پساب‌هایی که به کارون و رودهای دیگر خوزستان می‌ریزد بخشی از این توسعه است. همچنین مسایل آب‌وهوایی و اقلیمی استان نیز در این برنامه در نظر گرفته می‌شود که این زیرساخت‌ها با اقدامات فرابخشی به مرور پیشرفت می‌کنند.

معاون رییس‌جمهور درباره سفر امروز خود به خوزستان تاکید کرد: با توجه به پروژه‌های در حال اجرا وفعالیت‌های خوبی که در راه توسعه گردشگری در خوزستان با حمایت استانداری انجام شده، آینده روشنی در انتظار گردشگری استان است.

سلطانی فر در پایان ادامه داد: هدف دیگر این سفر قرار گرفتن در مسیر كاروان‌های راهیان نور است.

افتتاح یک هتل آپارتمان در اهواز توسط معاون رئیس جمهور

هتل آپارتمان مهر اصل در اهواز با حضورمسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان که به منظور بازدید از برنامه ها و اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر به خوزستان سفر کرده است، افتتاح شد.

 این هتل آپارتمان به مساحت ۷۵۰ متر مربع و زیر بنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در هفت طبقه دارای ۳۶ واحد آپارتمان و ۱۴۰ تخت در مدت دو سال با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در مجاورت فلکه فرودگاه اهواز احداث شده است.

همچنین پروژه عظیم گردشگری آبی خوزستان که با پیگیری استانداری برای خدمات رسانی به مسافران در شهرستان های دارای سواحل آبی استان در حال انجام است نیزمورد بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی قرار گرفت.

این پروژه دارای بخشهای متنوع مرتبط با حوزه گردشگری آبی بوده که در صورت اتمام می تواند سهم مهمی در جذب گردشگر در این استان داشته باشد، که در حال حاضر دارای 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.

گفتنی است، سلطانی فر در ادامه سفر برای بازدید از یادمان شهیدان در مناطق عملیاتی والفجر و شلمچه و محور گردشگری آبی اروند اهواز را به مقصد آبادان ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha