معاون اول رئیس‌جمهوری بر ضرورت توجه بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه درمان تأکید کرد.

سلامت نیوز: معاون اول رئیس‌جمهوری بر ضرورت توجه بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه درمان تأکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی افضلی‌پور کرمان گفت: برنامه تحول نظام سلامت، اثرات مثبتی را بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به بازدیدهای پیشین خود از بیمارستان‌ها، افزود: در این بازدیدها شاهد دغدغه مردم برای پرداخت هزینه‌ها و خرید و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز آنان برای اعمال جراحی و سایر اقدامات درمانی بودیم که با اجرای برنامه تحول نظام سلامت این مشکل برطرف شده است.

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: البته کمبودهایی در سایر بخش‌ها وجود دارد که باید رفع شوند. وی درباره مرکز آموزشی- درمانی شهید باهنر کرمان و بازدید سال گذشته خود از این مرکز گفت: تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال برای کمک به این بیمارستان اختصاص داده شده است.

جهانگیری تصریح کرد: به دلیل کاهش قیمت و میزان صادرات نفت در سال گذشته شاهد کاهش درآمد دولت بودیم و به همین دلیل تأمین کامل اعتبار اختصاص یافته به بیمارستان شهیدباهنر کرمان محقق نشد.

معاون اول رئیس‌جمهوری، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های سال جاری دولت برشمرد و گفت: برای توسعه و تسریع ساخت بیمارستانها، مدارس و سایر طرح‌های مهم، نیازمند همکاری و سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی هستیم.

وی افزود: دولت به گونه‌ای بسترسازی خواهد کرد که سرمایه‌گذارانی که اقدام به تکمیل طرح‌های نیمه تمام می‌کنند، سود ببرند.

بنابر این گزارش اسحاق جهانگیری از بخش‌های سی‌سی‌یو، اطفال، جراحی و اورژانس بازدید و در جریان این بازدید از بیماران بستری در این بخش‌ها نیز عیادت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha