چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
کد خبر: 142684

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا ابری و در پاره ای نقاط بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.

سلامت نیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا ابری و در پاره ای نقاط بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی از غرب کشور ، طی امروز و فردا افزایش ابر ، بارش باران گاهی با رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد در نیمه غربی کشور پیش بینی می شود که در مناطق کوهستانی شمال غرب و رشته کوه البرز بارش به صورت برف خواهد بود.

وی گفت: در روز جمعه این سامانه فعالیت خود را بر روی برخی از مناطق مرکزی ، دامنه های مرکزی البرز ، سواحل جنوبی دریای خزر ، جنوب و به تدریج نوار شرقی کشور خواهد داشت و بعد از شنبه از مناطق شرق و جنوب شرقی کشور خارج می شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی تاکیدکرد: آسمان تهران فردا ۶ فروردین ابری در پاره ای از نقاط بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود و بیشینه و کمینه دمای هوا با دو در جه کاهش در روز به ۱۲ درجه و در شب ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha