پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 142703

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی‌ها، سیل و طوفان های چند روز گذشته حدود 20 میلیارد تومان به جاده‌های شهرهای شمالی استان خسارت وارد کرد.

سلامت نیوز: معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی‌ها، سیل و طوفان های چند روز گذشته حدود 20 میلیارد تومان به جاده‌های شهرهای شمالی استان خسارت وارد کرد.

جهانبخش امانی در گفت و گو باایسنا، اظهارکرد: بر اثر این بارندگی‌ها زیرساخت‌های جاده‌ای در شهرهای ایذه، دهدز، مسجدسلیمان، اندیکا، گتوند، دزفول و اندیمشک خسارت دیده‌اند.
وی افزود: در این روزها جاده‌های اصلی ایذه به سمت استان چهارمحال و بختیاری، مسجدسلیمان به سمت شهرکرد به ویژه در منطقه تاراز و چلو و جاده های فرعی لالی بیشترین خسارت‌ها را داشته‌اند.
امانی تصریح کرد: اکثر جاده های روستایی شهرهای سیل‌زده به ویژه در محدوده‌های عشایری مسدود شده‌اند که اکیپ‌های راهداری در این محورها مشغول فعالیت و در حال انجام عملیات ترمیم و بازگشایی مسیر هستند و هم‌اکنون در حوزه اندیکا و لالی 70 دستگاه سنگین راهداری فعال و مستقرشده است.
معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان بیان‌کرد: کارشناسان راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان در حال بررسی کامل و تهیه برآورد نهایی خسارت‌ها به زیرساخت‌های جاده‌ای و پل‌ها هستند که تا هفته آینده نتایج نهایی این بررسی‌ها مشخص و به ستاد بحران و سازمان برنامه‌ریزی استان ارایه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha