پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 142712

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجروحین حادثه تروریستی یمن در بیمارستان بقیه الله تهران عیادت و ابراز امیدواری کرد که هر گونه خشونت و افراطی گری در ممالک اسلامی پایان یابد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجروحین حادثه تروریستی یمن در بیمارستان بقیه الله تهران عیادت و ابراز امیدواری کرد که هر گونه خشونت و افراطی گری در ممالک اسلامی پایان یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهداشت؛ دکتر سیدحسن هاشمی در عیادت از مجروحین حادثه تروریستی یمن، گفت: تعداد 52 نفر از مجروحین حوادث خشونتآمیز یمن به تهران منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند و تعدادی از آنها عمل جراحی شدند.

وی افزود: حال شش نفر از آنان چندان مساعد نیست و در آی.سی.یو بستری هستند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: آرزو میکنم در آینده از خشونت و افراطیگری در ممالک اسلامی خبری نباشد و همه مسلمانان بتوانند در کنار هم، با صلح و آرامش زندگی کنند. 
هاشمی در خصوص نحوه ارایه خدمات بهداشتی- درمانی به قربانیان تروریسم اظهار کرد: همه این عزیزان، برادران دینی و ایمانی ما هستند و از هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک داشتند که ما با افتخار، پذیرفتیم و در آینده هم در منطقه و خارج از منطقه برای کمکهای بشردوستانه به ویژه در حوزه پزشکی اقدام خواهیم کرد. 
وی افزود: به هرحال این عزیزان در مسجد و در حال عبادت بودند که این حادثه برای آنان اتفاق افتاد و امیدواریم در آینده، شاهد اینگونه حوادث خشونتبار نباشیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: جامعه پزشکی و دولت جمهوری اسلامی ایران، در جهت آرمانهای انقلاب، به وظایف انسانی و دینی خود عمل میکند و امیدواریم این اقدامات از سوی همه عزیزانی که تلاش میکنند، مورد قبول حضرت احدیت قرار گیرد.
هاشمی با بیان این که در سال 1394، همان برنامههای سال 93 را با کاستیهای کمتر ادامه میدهیم، گفت: برنامه تحوّل نظام سلامت همچنان با قوت ادامه پیدا خواهد کرد. قطعاً یک برنامه ملی با این وسعت، دارای اشکالاتی نیز خواهد بود که به تدریج با رفع آنها، در حوزههای دارو، بهداشت و درمان، گامهای اساسیتری برداشته خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha