پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 142714

اگر می خواهید وزن تان را کم کنید این صبحانه های خوش طعم را امتحان کنید.

8 صبحانه خوش طعم برای کاهش وزن

سلامت نیوز: اگر می خواهید وزن تان را کم کنید این صبحانه های خوش طعم را امتحان کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ،آیا شما در تلاش برای کاهش چند کیلو از وزنتان هستید یا تلاش می‌کنید که وزنتان را ثابت نگه دارید؟خوردن یک صبحانه متعادل و سالم می تواند به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند. این صبحانه های کم‌کالری که هرکدام فقط 275 کالری انرژی یا کمتر، در هر وعده دارند، در حالیکه شما را در حفظ برنامه‌ کالری روزانه تان کمک می کنند، انرژی کافی را نیز، برای شما فراهم می کنند.عادت به خوردن صبحانه سالم و جدید را با صبحانه‌ کم‌کالری و خوشمزه‌‌تر، ادامه دهید. 
اسموتی تمشک و آواکادو

اسموتی کرمی آواکادو ظاهری شگفت انگیز به نوشیدنی صبحانه‌ی شما می دهد. این نوشیدنی حاوی فقط 249 کالری در هر وعده. این اسموتی انرژی لازم برای شروع یک روز بدون کالری اضافی را به شما هدیه می دهد.
 
مافین پرتغال توت فرنگی

شما عاشق ترکیب توت فرنگی و پرتقال در این مافین کم کالری خواهید شد. با یک تغییر غیر معمول طعم ریحان را امتحان کنید، اضافه کردن ریحان به ترکیب این صبحانه، معجون میوه‌ی شما را منحصربه فرد خواهد کرد.
 
مافین های بدون شیرینی اما خوشمزه

دیگر دوست ندارید مافین های شیرین را امتحان کنید؟ پس این مافین بدون شیرینی را امتحان کنید. شما عاشق طعم گوشت دودی شده ی کانادایی خواهید شد. طعم تازه این مافین که ترکیبی از فلفل دلمه ای قرمز و پیازچه است، شما را جذب خود خواهد کرد.
 

صبحانه پارفیت

پارفیت ( دسری فرانسوی که از ترکیب خامه، بستنی، ژله و تکه‌های میوه تهیه می‌شود ). رژیم کم چربیتان را با میوه های غنی از ویتامین همراه کنید تا روزتان را با یک تغذیه‌ی عالی شروع کرده باشید. این پارفیت خوشمزه در هر وعده فقط 248 کالری انرژی دارد.
 
 
تاکو، صبحانه‌ای سریع

تاکو ( تاکو غذای سنتی مکزیک است که از یک نان پخته شده از آرد ذرت یا گندم تشکیل شده که دور محتویات داخلی را می‌ گیرد. داخل تاکو می‌شود چیزهای متنوعی قرار داد. از گوشت تا مرغ و غذای دریایی و سبزیجات و حتی پنیر. تاکو معمولاً با دست خورده می‌شود و سرو آن با سس سالسا یا آووکادو همراه است. معمولاً تاکوها را به دو دسته با نان سخت و نان نرم تقسیم می‌کنند. تاکو به پیش از دوران ورود اروپایی ها به مکزیک بر می‌گردد. در نوشته‌های اسپانیایی موجود است که به هنگام پذیرایی از آن‌ها در مکزیک، تاکو سرو شده است.)صبحانۀ تاکو با پنیر چدار کم چرب، جایگزین مناسبی برای تخم مرغ است که می تواند یک گزینه ی رضایت بخش و سالم برای صبحانه ی شما باشد.
 
ساندویچ تخم مرغ و سالمون (گوشت ماهی سالمون/ آزاد)

سالمون دودی و سفیده تخم روی یک مافین گندم، یک صبحانه مقوی و کامل است. اگر با یک تکه میوه و یک لیوان از آبمیوه صد در صد طبیعی همراهش کنید، یک وعده‌ی غذایی قابل توجه خواهید داشت.
 

فریتاتای پیاز و سبزیجات

(فریتاتا یک غذای سنتی ایتالیایی با پایۀ تخم‌مرغ می‌باشد که شباهت‌های زیادی با املت داشته و به طور سنتی با مخلفاتی چون گوشت، پنیر، تره‌ و پاستا پر می‌شده است.) این املت ایتالیایی خوشمزه با هر نوع سبزی ای می تواند همراه شود، شما می توانید جعفری، شوید، گشنیز و مرزنجوش را با آن امتحان کنید.
 

پنکیک‌های سالم

با داشتن ترکیبی از مواد غذایی سالم، شما می توانید از ساختن پنکیک های خانگی به دست خودتان در روزهای شلوغ هفته، از صبحانه تان لذت ببرید. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha