جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 142752

وزیر بهداشت درباره وضعیت اقتصادی خودش می‌گوید که پولدار است و این موضوع را هم تکذیب نمی‌کند.

وزیر بهداشت: چرا تکذیب کنم که پولدارم؟

سلامت نیوز:سالنامه اعتماد با سید حسن قاضی‌زاده هاشمی مصاحبه‌ای کرده است که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

علاقه‌تان را به پول هم از دست داده‌اید. نمی‌شود تکذیب کرد که پزشکان درآمد خوب را دوست دارند اما شنیدم یک بار گفتید که دیگر به این پول‌ها دل نمی‌بندم. اما این را هم گفتید که خوبی وزیر پولدار بودن این است که وزیر بخشنده‌ای خواهد بود.

اگر به زندگی ما هم نگاه کنید پول هیچ وقت هدف نبوده پول هم یک ابزار است یک وسیله است و اگر از مسیر سالم و مشورع هم به دست بیاید اصلا بد نیست.

اما منتقدان شما از این زاویه خیلی به شما فشار می‌آوردند مثلا شما را با افراد پولدار در دولت قبل مقایسه می‌کنند اما زمانی که این بحث در مجلس پیش آمد و خیلی هم بر آن تاکید می‌کردند شما هیچ وقت به آن پاسخ ندادید چرا؟

چون ما فرصتی نداریم که بخواهیم پاسخ این چیز‌ها را بدهیم یک خدایی است که همه چیز را می‌بیند و حاضر و ناظر است.

تکذیب هم نمی‌کنید؟

چرا تکذیب کنم؟ وقتی این پول از مسیر سالم به دست آمده و در مسیر مشروع هم استفاده می‌شود چرا تکذیب کنم؟ در عین حال که در دین ما (به دست آوردن ثروت) نکوهش نشده بلکه تشویق هم شده اگر کسانی هستند که از این ابزار استفاده می‌کنند برای محکوم کردن عده‌ای و حذف مخالفانشان حتما بدانند که خلاف دستور دین عمل می‌کنند بالاخره برای پیشرفت کشور باید افرادی باشند که سالم باشند از مسیر سالم به ثروت برسند و ثروتشان را در راه توسعه کشور و ایجاد اشتغال به کار بگیرند اینکه خیلی هم خوب است.
ترس‌هایتان چیست؟ ترس‌های همه مردم را شما هم دارید؟

من اصلا ترسی ندارم هیچ وقت ترس نداشتم از چه بترسم برای چه؟

مثلا از مرگ.مرگ که خیلی خوب است.

ترسی ندارید؟

اصلا زیبا‌ترین اتفاقی که در زندگی بشر وجود دارد مرگ است. اگر مرگ نبود ببینید دنیا چه می‌شد مرگ هست و این موجود دوپا این همه ظلم و جنایت و تهمت و غیبت و فساد می‌کند و اگر نبود جاودانی بودن چه حسی داشت؟ مرگ به نظر من زیبا‌ترین قله زندگی انسان است. از چه بترسم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • samaneh ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    1 0
    خوش به حال آقای وزیر، که اگر خانواده شهید و همزمان پزشک هم نبود،هرگز به چنین ثروتی خیالی دست نمی يافت
  • پرستاراتاق عمل خصوصی ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    4 0
    ایا شما از این تعداد زیاد از پرستاران وپیراپزشکان که درزیر مجموعه شمافعالیت میکنند واز دریافتی خودناراضی هستند اطلاع دارید وبا این اعتماد به نفس میگویید که نگران نیستید واز مرگ هراسی ندارید.میدانید که دربیمارستان های خصوصی پزشکان درامد نجومی دارند وبه پرسنل با ان همه زحمت حقوق اداره کار میدهند وباز با اعتماد به نفس ونگرانی وجدان میگویید ترس از مرگ ندارید.
  • پرستارخصوصی ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    4 0
    میدانید پزشکان دربخش خصوصی چگونه پولدار میشوند ومثل شما اینقدراعتمادبه نفس شان بالا میرود؟از استثمار وبهره کشی از کار پرستاروپیراپزشکانی که حقوق اداره کار میگیرند ومزد زحمات شبانه روزی انها به جیب پزشک میرود. کجای دنیا اینطور است اقای وزیر. کادر زحمت کش پرستاری خواهان اجرای بدون قید وشرط قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مصوب سال 86 مجلس میباشد. برای راحتی وجدان خود این قانون رااجرا کنید