یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 14300

اعلان برنامه های اولین یکشنبه زمستانی رادیو سلامت را در سلامت نیوز بخوانید.

سفره سلامتی

عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه یک شنبه  با حضور خانم دکتر ذراتی  به موضوع مصرف کلسیم در دوران بارداری  می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود

دندان و دندانپزشک

عنوان برنامه ای است که به بیماریهای دهان و دندان می پردازد . این برنامه پنج شنبه  با کارشناسی دکتر افشین تبریزی به موضوع انتقال عوامل بیماری زا در مطب میپردازد . دندان و دندانپزشکی به سردبیری آقای تبریزی هر روز بجز جمعه ها ساعت 40/6 پخش می شود .

آیا می دانید

عنوان برنامه ای است که به موضوعات و پیامهای مختلف بهداشتی _ پزشکی میپردازد . این برنامه فردا با حضور خانم دکتر سلیمانی به موضوع نحوه نگهداری صحیح شربتها در منزل می پردازد . آیا می دانید  هر روز بجز جمعه ها ساعت 50/10 پخش می شود.

مهندس

آقایی که به تازگی از ترکیه برگشته مدام پیپ میکشد و به این دلیل دچار بیماری  قلبی شده تا اینکه .....
این نمایش به کارگردانی ایوب آقاخانی و تهیه کنندگی خانم نیساری فردا  ساعت 30/6 از رادیو سلامت پخش میشود .

زاویه پنهان

برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی  با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد و توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند. زاویه پنهان فردا با حضور مسئولین دخانیات به بررسی دستگاه الکتریکی تضمینی ترک سیگار میپردازد . این برنامه روز های یک شنبه ساعت 14 پخش می شود . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha