سلامت نیوز:معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی به بیماران خاص فراتر از تعهدات قانونی خدمات ارائه می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدعلی همتی افزود: سازمان تأمین اجتماعی، بسیاری از خدمات را فراتر از تعهدات قانونی که بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه خدمات درمانی بر عهده سازمان های بیمه گر است، به بیماران مبتلا به هموفیلی A وB، دیالیز خونی و صفاقی و تالاسمی ماژور ارائه می کند.

وی اظهار داشت: تقبل 100درصد هزینه های بستری در مراکز درمانی دولتی، پرداخت100درصد هزینه های داروهای مورد تعهد و 100 درصد هزینه های پاراکلینیک بر اساس تعرفه دولتی، بخشی از خدمات ارائه شده به بیماران خاص از سوی سازمان تأمین اجتماعی است.

دکتر همتی گفت: در خصوص بیماران مبتلا به سرطان، سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر اینکه 90درصد داروهای مورد مصرف در شیمی درمانی را پرداخت می کند، 100درصد هزینه های شیمی درمانی و رادیوتراپی مبتلایان به سرطان در مراکز دولتی را نیز تقبل می کند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در مورد بیماران پیوندی نیز تمامی داروهای تخصصی مورد مصرف در جلوگیری از رد پیوند در بخش بستری و سرپایی را بدون فرانشیز و به شکل رایگان در اختیار بیماران مصرف کننده آنها قرار می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha