سلامت نیوز:تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس خوزستان با تشكیل تیم‌های ویژه كارآگاهان، ادامه دارد.

سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: در زمان حمله افراد ناشناس به چادر موقت ماموران پلیس در پارك شهرستان حمیدیه در خوزستان، پنج مامور ناجا در چادر بودند كه پس از تیراندازی متهمان، سه نفر از آنها شهید و دو نفر دیگر مجروح شدند. سرهنگ موسوی شرایط عمومی مجروحان این حادثه را «مساعد» اعلام كرد و از انجام اقدامات درمانی روی آنها در بیمارستان خبر داد.

ساعت سه بامداد سیزدهم فرودین امسال تعدادی ناشناس به یكی از چادرهای موقت پلیس در پارك شهرستان حمیدیه در استان خوزستان حمله ور شده و پنج مامور پلیس را داخل چادر به رگبار بستند كه در جریان آن سه نفر از آنها شهید و دو تن دیگر مجروح شدند.

به گفته سرهنگ موسوی، تیم‌های بسیار خبره و ویژه از كارآگاهان تشكیل شده و این تیم‌ها به شكل شبانه‌روزی در تلاشند تا عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر كنند.

در حالی كه هنوز تعداد دقیق مهاجمان مشخص نشده، پلیس تعداد آنها را بیش از دو نفر اعلام كرده است. پیش از این سردار منتظرالمهدی، معاون اجتماعی ناجا نیز از پیگیری جدی این حادثه و اعلام جزییات بیشتر آن در روزهای آینده خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha