مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: آنچه امروز 30 سال پس از انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم پیشرفت روز افزون و کاملاً ملموس مسائل پزشکی، بهداشت و درمان در سراسر کشور است و می توان از آن به عنوان یک جهش علمی تعبیر کرد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی شب گذشته در مراسم تجلیل از برگزیدگان سی سال سلامت ایران افزود: روزگاری را شاهد بودیم و غصه می خوردیم که بیماران برای کوچکترین دردی مجبور بودند به خارج از کشور اعزام شوند و بیماران و همراهان مشکلات و مخارج زیادی را متحمل می شدند.

وی یادآور شد: خوشبختانه الآن در کشور ما شاهد این هستیم که بیماران سایر کشورها برای درمان به کشور ما می آیند و این جریان برعکس شده است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: شاید 30 سال پیش هیچ کس باور نمی کرد که چنین پیشرفت هایی در عرصه پزشکی نصیب ملت ما شود.

وی با اشاره به این نکته که ارزشگذاری و قدرشناسی از ارزشهای والای اسلامی است، گفت: از برکت این نظام است که برای متخصصان خود ارزش قائل هستیم و از این عزیزان قدرشناسی می کنیم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در ادامه سخنان خود به تشریح خطبه غدیر و اشاره پیامبر اسلام به حضرت مهدی (عج) در این خطبه و ضرورت برگزاری مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا پرداخت.

مراسم تجلیل از برگزیدگان 30 سال سلامت جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور رئیس جمهور، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، رئیس سازمان نظام پزشکی و جمعی از فعالان نظام سلامت برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha