سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نشست این هفته کمیسیون با وزیر بهداشت خبر داد و گفت:‌در این جلسه قرار است به بررسی و تبیین سیاست‌های حوزه سلامت پرداخته شود.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نشست این هفته کمیسیون با وزیر بهداشت خبر داد و گفت:‌در این جلسه قرار است به بررسی و تبیین سیاست‌های حوزه سلامت پرداخته شود.

محمدحسین قربانی در گفت وگو با خانه ملت، از دیدار اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت خبر داد و گفت: قرار است روز سه‌شنبه (18 فروردین‌ماه) اعضای کمیسیون دیداری با دکترهاشمی وزیر بهداشت داشته باشند و در مورد اقدامات پیش‌روی حوزه سلامت بحث و گفت وگویی داشته باشند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ قرار است در این نشست تبیین سیاست‌های حوزه بهداشت و درمان بر اساس انتخاب شعار سال صورت گیرد و همچنین با توجه به پرداخت مالیات‌ها از سوی مردم مانند یک درصد ارزش افزوده به حوزه سلامت، انتظاراتی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده که در این جلسه قرار است مورد بحث واقع شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: از سویی دیگر برطرف کردن نقاط ضعف تحول در حوزه سلامت نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست خواهد بود چراکه با توجه به تحقق یافتن منابع مالی،‌ انتظار است این نقاط ضعف بهداشت و درمان در سال 94 مرتفع شود.

قربانی یادآور شد:‌ بدون‌شک این کمیسیون از وزارت بهداشت و درمان درخواست خواهد کرد تا گزارش یک‌ساله طرح تحول سلامت را به نمایندگان ارایه کند و نحوه هزینه‌کرد منابعی که مجلس در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است نیز مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار است این نشست در ساعت 13 الی 16 در محل وزارتخانه بهداشت و درمان برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha