عضو هیأت رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره محدودیت تردد موتورسیکلت های بنزینی در محدوده بازار گفت: پس از آنکه موتورهای برقی در سطح شهر تهران به ظرفیت رسید، محدودیت تردد موتورهای بنزینی به محدوده مرکزی شهر که دارای طرح ترافیک است، انجام می شود.

سلامت نیوز: عضو هیأت رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره محدودیت تردد موتورسیکلت های بنزینی در محدوده بازار گفت: پس از آنکه موتورهای برقی در سطح شهر تهران به ظرفیت رسید، محدودیت تردد موتورهای بنزینی به محدوده مرکزی شهر که دارای طرح ترافیک است، انجام می شود.

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با پانا با اشاره به موضوع ورود موتورسیکلت های برقی در سطح شهر تهران در سال 94 اظهار داشت: در رابطه با موضوع موتورسیکلت ها دو بحث وجود دارد که تردد موتورسیکلت ها در داخل بازار و مرکز شهر تهران است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:شورای شهر تهران سعی کرده تا از ورود موتورسیکلت به مجموعه داخل بازار مسقف تهران کاسته شود، اما تردد این وسایل نقلیه در محدوده مرکز شهر که بازار را نیز در دل خود دارد برای ما اهمیت دارد و قرار بر این است تا امکانات و شرایط لازم برای استفاده موتورسواران از موتور برقی را فراهم کنیم.

وی افزود: در حال حاضر این اتفاق افتاده و شرایط استفاده از موتورسیکلت های برقی فراهم شده و قرار است تعداد قابل توجهی موتور برقی در اختیار متقاضیان قرار گیرد. در واقع ما باید بستری فراهم کنیم تا موتورسوارانی که می خواهند در حوزه مرکزی شهر تردد کنند، به موتورهای برقی مراجعه کنند.

قناعتی درباره تسهیلات اعطایی برای موتورهای برقی نیز گفت: طبق اعلام معاونت حمل و نقل شهرداری با چندین شرکت برای ورود این موتورها صحبت شده و قرار است تسهیلات وام 5 میلیون تومانی نیز به متقاضیان ارائه شود. البته قیمت موتورها از 7 میلیون تا 12 میلیون تومان است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: باید موتورهای برقی در سطح شهر توزیع شود و پس از آنکه به ظرفیت رسید، از آن تاریخ محدودیت تردد موتورهای بنزینی را به وجود می آوریم و هر کسی موتور برقی دارد می تواند به محدوده مرکزی که دارای طرح ترافیک است، وارد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha