جانشین نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق از شهادت مجروح حادثه تروریستی انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق خبر داد و گفت: این کودک 10 ساله شب گذشته بعد از چند روز بستری بودن جان باخت.

سلامت نیوز: جانشین نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق از شهادت مجروح حادثه تروریستی انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق خبر داد و گفت: این کودک 10 ساله شب گذشته بعد از چند روز بستری بودن جان باخت.

سلیمان صادقی در گفت‌وگو با فارس گفت: 11 فروردین یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق در حادثه‌ای تروریستی منفجر و یک نفر به شهادت رسید.

وی افزود: در این حادثه روحانی(حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا طبسی) کاروان در دم به شهادت رسید و یک کودک 10 ساله (عماد بلندی) نیز که به علت جراحات وارده در بیمارستان بستری بود، شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جانشین نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق ادامه داد: این حادثه که در ایام نوروز رخ داد 9 مجروح نیز در پی داشت.

به گفته وی، در ایام نوروز 94 یک دستگاه اتوبوس نیز در حومه کاظمین واژگون شد که یک کشته (خانم 75 ساله) و 18 مجروح داشت.

صادقی از انجام 2156 مورد ویزیت زائران در ایام نوروز 94 در عتبات عالیات خبر داد و گفت: 8512 مورد تزریقات، 279 مورد پانسمان، 254 مورد نوار قلب، 274 مورد تست قند خون، 19 مورد بخیه، 549 مورد سرم درمانی و 50 مورد اعزام به بیمارستان در این ایام نجام شده است.

به گفته وی، از این 50 مورد اعزام 19 نفر بستری شده که 16 نفر آنها از بیمارستان مرخص شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha