یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 143323

در روزگاری که همه به جبر زمانه در فضاهای کوچک آپارتمانی و ... زندگی می کنند و دیگر خبری از حیاط و باغچه و حوض و سبزی کاری و گل کاری نیست، همه به دنبال راه هایی برای داشتن حداقلی از گیاه و سبزی در منزلشان هستند. گلدان های آپارتمانی و گل هایی که می توان در پاسیو و بالکن و .... پرورش داد یکی از راههای پیش روی ما در زندگی مدرن برای داشتن حداقل گیاه و سبزی در آپارتمان است.

سلامت نیوز: در روزگاری که همه به جبر زمانه در فضاهای کوچک آپارتمانی و ... زندگی می کنند و دیگر خبری از حیاط و باغچه و حوض و سبزی کاری و گل کاری نیست، همه به دنبال راه هایی برای داشتن حداقلی از گیاه و سبزی در منزلشان هستند. گلدان های آپارتمانی و گل هایی که می توان در پاسیو و بالکن و .... پرورش داد یکی از راههای پیش روی ما در زندگی مدرن برای داشتن حداقل گیاه و سبزی در آپارتمان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت نیکو، برخی نیز دست به دامن گلدان های مینیاتوری و گل های کوچک کاکتوس شده اند. پرورش و نگهداری گل های زینتی و گران قیمت بن سای نیز راه دیگری است که گویی ژاپنی ها سال ها پیش برای چنین روزهایی پیش بینی کرده بودند.

اما برای پرورش سبزی داخل آپارتمان چه فکری دارید؟ شاید راه های زیادی وجود داشته باشند اما یکی از راه های جالب و خلاقانه استفاده از پوست تخم مرغ برای پرورش سبزی به میزان مصرف یک روز است. در این ویدئو خواهید دید که چگونه به راحتی می توانید داخل پوست تخم مرغ باغچه کوچکی از سبزی های مطبوع داشته باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha