دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 143403

سلامت نیوز:آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نوروزی با مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی، با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که این سازمان در گذشته چه شرایطی داشت؛ گفت: دولت جدید توانست در همین شرایط کشور و تحریم‌ها توازن مثبتی ایجاد کند و درحال حاضر این سازمان بهتر از گذشته شده و زنده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه دکتر نوربخش گزارش خوبی درباره عملکرد سازمان تأمین اجتماعی ارائه داد، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که تأمین اجتماعی در گذشته چه مسائل و مشکلاتی داشت.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود اقدامات انجام شده در سازمان تأمین اجتماعی را در دولت تدبیر و امید مورد تأیید قرار داد و گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های انجام شده در سازمان تأمین اجتماعی تعهدات این سازمان درقبال مستمری بگیران و بازنشستگان به موقع و مناسب درحال انجام است.


در این دیدار دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گزارشی از شرایط فعلی سازمان تأمین اجتماعی و اقدامات انجام شده این سازمان در دولت تدبیر و امید به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha