سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاور به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در این رابطه ورود نیافته است.

علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در این رابطه مطرح کرده ولی ما به این مسئله ورود نیافته‌ایم.

وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال کنید چرا که بنده در جریان جزئیات بیشتر این موضوع نیستم.


منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمود ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    3 0
    پس از تجاوز به دو زائر ایرانی در حج دوباره خواستار قطع رابطه با دولت بی دین سعودی هستیم
  • ali ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    2 1
    یادمه روایتی میخوندم که در زمان یکی از امامان یکی از شیعیان شترهای خودرو در اختیار والی ستمکار زمان اجاره میداد تا به حج بره معصوم پول آن اجاره را حرام دانست چون سبب پیشرفت ستمکار میشد حالا عجیبه که مراجع ماسردرگریبان فروبردند و حج را حرام اعلام نمیکنند مگر نه اینکه با حج کمک مالی فراوانی به این ال سعود که در یمن شیعه کشی میکنه میکنیم ای امام کجایی که جایت خالیست همه جا پر شده از ریا همه جا پر شده ازمصلحت اندیشی شیعه هارومیکشن تجاوز میکنن داعش راه میندازن بازهم ماکاری نمیکنیم امام جایت خالیست
    • jamal ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
      0 0
      عزیزم امام نمیخواد خودت اگه مردی برو جلو . بعدشم یمن پراز شیعه ی ضد دینه . خب طبیعتا با زبون خوش بیرون نمیرن عاقبتشون همینه .
  • رضا ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 3
    برادر عزیز {اول من قاس ابلیس} یعنی اول کسی که قیاس کرد و کارش باطل بود ابلیس بود ، آنجا که امام آن پول را ازظلمه حرام دانست در حج نبود ، جریان حج در روایات بسیار مهم است و روایات بسیار زیادی در مذمت ترک آن وارد شده و کسی اجازه تحریم حج را ندارد مگر در صورتی که خوف جان باشد و هنوز به چنین مرتبه ایی نرسیده. لذا شما فعلا فریاد وا اسلاما را برای جای دیگر نگه دارید.