دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

پسر ۱۸ساله‌ای که خانواده‌اش در جریان تصادف آینه به آینه خودروی‌شان با یک دستگاه خودروی بنز با سرنشینان آن درگیر شده بودند بدون اینکه در درگیری حضور داشته باشد به طرز عجیبی جان باخت.

سلامت نیوز: پسر ۱۸ساله‌ای که خانواده‌اش در جریان تصادف آینه به آینه خودروی‌شان با یک دستگاه خودروی بنز با سرنشینان آن درگیر شده بودند بدون اینکه در درگیری حضور داشته باشد به طرز عجیبی جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین ،ساعت 16سیزدهم فروردین‌ماه به مأموران انتظامی پایتخت خبر رسید پسر جوانی در جریان یك درگیری جان باخته است. به‌دنبال این حادثه گروهی از مأموران به محل حادثه در بوستان آبشار تهران رفتند تا در این‌باره تحقیق كنند. بررسی‌های اولیه حاكی از آن بود كه این جوان در جریان نزاعی دسته جمعی جان باخته است اما ادامه بررسی‌ها نشان داد او در این نزاع مشاركت نداشته است. با وجود این تحقیقات نشان می‌داد ساعتی قبل آینه یك دستگاه خودروی پژو آردی با آینه یك دستگاه خودروی بنز برخورد كرده و همین موضوع باعث درگیری بین اعضای 2خانواده شده بود.

در جریان این درگیری كه 20نفر حضور داشتند طرفین با مشت و لگد به جان یكدیگر افتاده بودند و متوفی فقط نظاره‌گر این ماجرا بود و دقایقی بعد هم این نزاع با آشتی طرفین پایان یافت اما او به‌دلیل نامعلومی روی زمین افتاد و لحظاتی بعد هم جان باخت. با ثبت این ماجرا حسین پور، بازپرس جنایی پایتخت دستور انجام تحقیقات بیشتر در این‌باره را صادر كرد. این در حالی است كه پدر متوفی در اظهارات اولیه‌اش گفت نمی‌داند پسرش چطور فوت شده و از هیچ‌كس شكایتی ندارد. هم‌اكنون بازپرس جنایی در انتظار نتیجه گزارش پزشكی قانونی درخصوص علت فوت این جوان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha