مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی سریال "درحاشیه" را صرفا مجموعه‌ای طنز برای بیان برخی از انتقادات اجتماعی توصیف کرد.

سلامت نیوز: مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی سریال "درحاشیه" را صرفا مجموعه‌ای طنز برای بیان برخی از انتقادات اجتماعی توصیف کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: مجموعه "در حاشیه" قصد تخریب و توهین به هیچ قشری به ویژه پزشکان را ندارد.

داوود نعمتی انارکی اظهار کرد: سریال مدیری برنامه‌ای تلویزیونی است که مسائلی در حوزه پزشکی و معضلات مرتبط با آن را با زبان طنز بیان می کند.

وی با اعلام اقبال عمومی از این مجموعه گفت: برخی افراد با ساخت و تولید یک برنامه طنز تلویزیونی، تلقی توهین و تخریب می‌کنند و این در حالی است که در واقعیت هدف سازندگان این گونه برنامه‌ها، توهین و تخریب نیست، بلکه تلاشی برای نشان دادن برخی معضلات اجتماعی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما تاکید کرد: هدف سازندگان سریال "در حاشیه" نیز همانطور که عوامل اصلی تولید آن اعلام کرده‌اند، به طور حتم تخریب جامعه زحمت کش پزشکی نبوده و تنها نشان دادن برخی سوء استفاده ها از این موقعیت معتبر اجتماعی است.

وی اظهار کرد: تماس‌های تلفنی شهروندان به صدا و سیما درباره سریال آقای مدیری تاکنون نشان از اقبال عمومی به آن داشته هر چند که در برخی موارد نیز انتقاداتی مطرح شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پایان افزود: رسانه‌ها باید فرهنگ نقدپذیری را در جامعه افزایش دهند و شهروندان را به این باور برسانند که برنامه های طنز برای هر گروه و یا قشری که تولید می شود برای رفع مشکلات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha