سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 143520

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزیر بهداشت پیگیر پرونده بیماران هموفیلی شود.

وزیر بهداشت پیگیر پرونده بیماران هموفیلی شود

سلامت نیوز: عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزیر بهداشت پیگیر پرونده بیماران هموفیلی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس،‌علی صابری در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: در شورای شهر از وزیر بهداشت 2 بار به دلیل اقدامات صورت گرفته در ریزگردها و همراهی وی با مردم تقدیر شده است.

وی ادامه داد: ولی باید با توجه به این که 28فرودین روز جهانی هموفیلی است نکته‌ای را به وزیر بهداشت تذکر بدهم که وزیر بهداشت پیگیر باشند.

صابری افزود: پیگیری پرونده بیماران هموفیلی از سال 1376 آغاز شده و تنها دولت نهم که وزیر آن آقای لنکرانی بود برنامه درمانی را برای این قشر در نظر گرفت ولی در سایر دولت‌ها هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم وزیر بهداشت تا 24 خرداد که روز جهانی اهدای خون و یا 9 مرداد که سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون است پرونده بیماران هموفیلی را به وضعیت قبل برگرداند و خارج از قوه قضاییه با توجه به این که امسال سال همدلی و همزبانی دولت و مردم است این مساله حل شود.

صابری بیان داشت: این بیماران هزینه‌های دادرسی گزافی را پرداخت می‌کنند و باید از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران که تاکنون با NGO هموفیلی‌ همکاری داشته است تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha