با گذشت ۱۸ روز از سال ۹۴ هنوز میزان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نشده و کارگران بازنشسته همچنان در انتظار به سر می‌برند.

سلامت نیوز: با گذشت ۱۸ روز از سال ۹۴ هنوز میزان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نشده و کارگران بازنشسته همچنان در انتظار به سر می‌برند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، بر اساس مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، این سازمان مکلف است میزان کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یکبار کمتر نباشد را با توجه به افزایش هزینه زندگی و با توصیه هیات وزیران به‌‌ همان نسبت افزایش دهد و میزان مستمری از کار افتادگی کلی و مستمری بازنشستگی و مجموع مستمری بازماندگان در هر حال نباید از حداقل مزد کارگر عادی کمتر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خلیل اله امیرسلیمانی ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    چرائی عدم اعلان افزایش حقوق مستمری بگیران و.......تامین اجتمایی این قشر زحمت کشیده و جا مانده همه باید در زمانی دیگر به این درجه نائل ایند. همیشه هزینه این قشر علیرغم تصورات اولیه و سطحی نگری بیشتر بوده است دولت تدبیر و امید و بایسته باید تصمیمات والائی بگیرد که میگیرد. با تشکر فراوان امیرسلیمانی .