چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 14353

اعلان برنامه های چهار شنبه رادیو سلامت را درسلامت نیوز بخوانید.

دانشگاههای معتبر کشورهم به  نخستین کنفرانس بین اللملی جهانی رسانه ها و سازمانهای سلامت محور پیوستند
جلسه ای با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی ، ایران ، و تهران و دفتر سلامت آموزش و پرورش و دفتر سلامت شهرداری دررادیو سلامت برگزار شد . در این جلسه ضمن تشریح کنفرانس و اهداف آن ، مقرر گردید دانشگاههای فوق الذکر ، آموزش و پرورش و شهرداری همکاری فعال با این همایش داشته باشند .
گفتنی است این کنفرانس با هدف افزایش همگرایی رسانه و سازمان سلامت محور در سطح ملی ، منطقه ای و بین اللملی در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

 تاریخ پزشکی ایران
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به تاریخ پزشکی ایران از ایران باستان تا به امروز می پردازد . این برنامه فردا به کارشناسی آقای علی تهران بند به موضوع پزشکی در ایران زمین و کتاب کلیله و دمنه می پردازد . تاریخ پزشکی ایران هر روز به جز جمعه ها ساعت 45/13 پخش می شود .

دندان و دندانپزشک

عنوان برنامه ای است که به بیماریهای دهان و دندان می پردازد . این برنامه فردا  با کارشناسی دکتر افشین تبریزی به موضوع خود درمانی در دندانپزشکی میپردازد . دندان و دندانپزشکی به سردبیری آقای تبریزی هر روز بجز جمعه ها ساعت 40/6 پخش می شود .
گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه فردا  با حضور آقای دکتر کیوان دواتگران  متخصص طب سالمندی  ساعت 05/9 پخش می شود.

نمایش سلامتی
خانمی محقق به مدرسه ای میرود تا در مورد تغذیه صحیح بچه ها تحقیقی بعمل آورد .او متوجه میشود متاسفانه اکثر بچه ها از فست فود استفاده میکنند تا اینکه ..... 
این نمایش به تهیه کنندگی خانم نیساری و کارگردانی آقای محرابی فردا  ساعت 30/6 از رادیو سلامت پخش میشود .  


آهنگ زندگی
عنوان برنامه زنده جدیدی است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به موضوع بهداشت روان و مسائل تاثیر گزار بر آن می پردازد و راههای پیشگیری و درمان آن را بررسی میدهد .
آهنگ زندگی فردا با حضورخانم دکتر الهام شیرازی روانپزشک به موضوع شب اداری کودکان و جویدن ناخن میپردازد. این برنامه به سردبیری خانم خضری و تهیه کنندگی خانم درویشی چهار شنبه ها ساعت 05/9 تا 10 پخش می شود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha