این مسابقه بین کودکان و نوجوانان 9 الی 13 ساله به منظور افزایش آگاهی در مورد مصرف انرژی و راهکارهای صرفه جویی انرژی برگزار می شود

سلامت نیوز: این مسابقه بین کودکان و نوجوانان 9 الی 13 ساله به منظور افزایش آگاهی در مورد مصرف انرژی و راهکارهای صرفه جویی انرژی برگزار می شود

برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (یونپ) بیست و چهارمین مسابقه جهانی سالانه نقاشی کودکان را با شعار ما نیرو داریم را با هدف برجسته سازی انرژی های تجدید پذیر و راهکارهای کارایی انرژی برگزار می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، این مسابقه بین کودکان و نوجوانان 9 الی 13 ساله به منظور افزایش آگاهی در مورد مصرف انرژی و راهکارهای صرفه جویی انرژی برگزار می شود.

نقاشی های ارسالی می بایست در زمینه کارایی انرژی و صرفه جویی در انرژی باشد و تا10 خرداد 94 ( 31 می 2015) ارسال شوند.

این گزارش می افزاید، شرکت کنندگان از جوایزی تا سقف 3000 دلار آمریکا و دیگر جوایز شامل: نفر اول 3000 دلار ، نفر دوم 2000 دلار ، نفر سوم 1000 دلار برخوردار شوند و تمامی هزینه های سفر و اقامت برای سه نفر اول برای شرکت در جشن پایانی پرداخت خواهد شد.

بنابر این گزارش، یک برنده از هر منطقه افریقا، آسیا و اقیانوسیه، شرق آسیا اروپا، امریکای لاتین و کارائیب و امریکای شمالی انتخاب خواهند شد و این شانس را خواهند داشت که یک جایزه هزار دلاری دریافت نمایند.

گفتنی است، انرژی در قلب مسائل اقتصادی، محیط زیستی و توسعه ای حال حاضر جهان قرار دارد. خدمات انرژی پاک، کارا و در دسترس همگان می بایست در اختیار همگان قرار گیرد و می تواند منجر به آینده ای پایدار برای تمام انسان ها شود که ثمره آن توسعه، بهداشت و محیط زیست سالم است.اطلاعات تکمیلی را می توان از سایتwww.unep.org/tunza/children دریافت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha