رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از تلاش برای ریشه‌کنی اعتیاد در خانواده‌ زنان بدسرپرست خبر داد.

سلامت نیوز: رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از تلاش برای ریشه‌کنی اعتیاد در خانواده‌ زنان بدسرپرست خبر داد. 

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، فهمیه فیروزفر در مراسم جشن یاران کوثر که به مناسبت بزرگداشت روز زن در برج میلاد برای زنان سرپرست خانوار برگزار شد، اظهار داشت: تا آخر سال 94 تلاش می‌کنیم اعتیاد اعضای خانواده زنان بدسرپرست را ریشه‌کن کنیم.

وی افزود: به همین منظور مسئول مشاوره  مددکاری ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار است در این زمینه فعالیت کنند؛ بنابراین متقاضیان می‌توانند در این راستا با شماره 84155118 تماس حاصل کنند.

رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با بیان اینکه باید آموزش‌ها به سمتی برود که مادران مراقب فرزندان خود مقابل اعتیاد باشند، گفت: در این زمینه محبت کردن به فرزندان بسیار مهم است و هرچه محبت بیشتر باشد و مسائل منفی کمتری در خانواده‌ها مطرح شود فرزندان کمتر به اعتیاد سوق پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل ما این است که آموزش کافی برای هیچ موضوعی نداریم و نهادهای آموزشی، سیستم به‌روزی ندارند علاوه براین فاصله میان نسل‌ها نیز زیاد شده است. زنان سرپرست خانوار می‌توانند درخواست برگزاری هردوره آموزشی را به منطقه محل سکونت خود ارائه دهند و نگران هزینه‌های آموزشی آن نباشند.

فیروزفر با بیان اینکه زمانی که برای یادگیری صرف می‌شود به چند برابر شدن توان فرد می‌انجامد، گفت: ما تلاش کردیم همه کارآفرینان اجتماعی را تقویت کنیم تا به یک برند تبدیل شوند این درحالی است که بسیاری از برندها نیز علاقه پیدا کردند به مراکز مهارت آموزشی کوثر ملحق شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما به این موضوعات شبکه‌ای نگاه کرده‌ایم و هم کارآفرینان اجتماعی و هم زنان سرپرست خانوار در این شبکه حضور دارند. لازم است زنان سرپرست خانوار وارد این شبکه شوند تا یک کار کشوری در این زمینه صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha