چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 143665

این کارگاه دو روزه به همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مرکز تحقیقات دیابت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری برگزار می شود.

سلامت نیوز:کارگاه مراقبت پای دیابتی برای پرستاران 9 و 10 اردیبهشت در مازنداران برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، این کارگاه دو روزه به همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مرکز تحقیقات دیابت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کارگاه نیز فراهم آوردن دانش تخصصی نظری و مهارت های بالینی لازم برای ارزیابی فرد مبتلا به پای دیابتی و سپس طرح ریزی برنامه مراقبتی برای این گروه از بیماران با تأکید بر کار گروهی و ارجاع به موقع به متخصص مربوطه عنوان شده است.

 مباحث این کارگاه شامل آشنایی با اپیدمیولوژی پای دیابتی و نظام درمانی- مراقبتی در پای دیابتی، غربالگری پای دیابتی و شناسایی انواع زخم پای دیابتی، توصیف راهکارهای کنترل و مدیریت مشکلات مربوط به پای دیابتی، چگونگی بکارگیری راهکار های کنترل و مدیریت پای دیابتی به منظور ارائه بهترین مراقبت، نقش پرستار در مراقبت از پای دیابتی و تدوین برنامه مراقبت پرستاری پای دیابتی است.

  آشنایی با روش های غربالگری پای دیابتی و شناسایی انواع زخم پای دیابتی در محیط عملی و بالینی، آشنایی با راهکار های کنترل و مدیریت پای دیابتی و بکارگیری صحیح آنها در محیط عملی و بالین و آشنایی با راهکارهای آموزش و بازتوانی پای دیابتی و بکارگیری صحیح آنها در محیط عملی و بالینی از جمله مهارت های حرفه ای و عملی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این کارگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha