مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه ادغام سازمان های بیمه گر نیاز به مصوبه مجلس دارد، گفت: در سال جاری بسته‌های خدماتی در تمام بیمه‌های پایه یکسان خواهد شد.

ادغام سازمان‌های بیمه‌گر نیاز به مصوبه مجلس دارد

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه ادغام سازمان های بیمه گر نیاز به مصوبه مجلس دارد، گفت: در سال جاری بسته‌های خدماتی در تمام بیمه‌های پایه یکسان خواهد شد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با  فارس ضمن اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بیمه سلامت ایران در سال 94، جهت ارائه خدمات ویژه به بیمه‌شدگان، اظهار داشت: در این راستا سیاست‌گذاری‌های لازم اتخاذ شده است و بنا داریم در سال جاری بر اساس سیاست‌های پیش‌بینی شده گام‌هایی را برداریم.

وی تصریح کرد: در سال 94 اولویت‌هایی برای سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان حرکت به سوی برنامه‌های استراتژیک، توانمندسازی بیمه‌شدگان، خرید راهبردی خدمات سلامت اشاره کرد.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه ما بنا داریم دانش سلامت را بین بیمه‌شدگان افزایش دهیم، گفت: باید از ظرفیت موجود در حوزه سلامت استفاده لازم را برد و در این زمینه بتوانیم خدمات مطلوب‌تر و کامل‌تری را به بیمه‌‌شدگان ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: در سال 94 بنا داریم از خرید راهبردی سلامت خدمات به صورت سنتی را عبور کرده و به سمت روش‌های نوین و جدید حرکت کنیم چرا که اعتقاد داریم خدمات باید به صورت استاندارد به بیمه‌شدگان ارائه شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بیمه سلامت در سال 94 با همکاری سایر بیمه‌شدگان تلاش برای ارائه خدمات یکپارچه و یکسان است چرا که در سال 94 بسته‌های خدماتی در تمامی بیمه‌های پایه به صورت یکپارچه و واحد ارائه خواهد شد.

محسنی بندپی در پایان در خصوص ادغام سازمان‌های بیمه‌گر گفت:‌این کار در حیطه اختیارات مجلس شورای اسلامی است و چنانچه ابلاغ شود ما نیز آن را اجرا خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha