عضو شورای شهر تهران جزییات مرگ عموی خود را به دنبال درگیری با پیمانکاران شهرداری تشریح کرد.

سلامت نیوز: عضو شورای شهر تهران جزییات مرگ عموی خود را به دنبال درگیری با پیمانکاران شهرداری تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، هادی ساعی عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه منجر به فوت عموی خود گفت: به مدت دو هفته زباله‌های مجموعه ما جمع‌آوری نشده بود که به همین علت معاون شهردار ناحیه به مجموعه ما آمد و بابت این موضوع عذرخواهی کرد.

وی ادامه داد: معاون شهردار با پیمانکاران تماس گرفت و از آن‌ها خواست به مجموعه آمده و زباله‌ها را جمع‌آوری کنند.

ساعی اظهار کرد: از آنجایی که این اتفاق در روز ۱۲ فروردین افتاد، پیمانکار پس از ورود به مجموعه با معاون شهردار ناحیه به بگو و مگو پرداخت و نسبت به این موضوع که در روز ۱۲ فروردین از آن‌ها خواسته شده که به جمع‌آوری زباله بپردازند اعتراض می‌کرد.

وی اضافه کرد: معاون شهردار ناحیه از من خواست که زباله‌ها را پشت در باشگاه بگذاریم و ما از این موضوع استقبال کردیم چرا که هیچ کس دوست ندارد،  زباله در نزدیکی‌اش باشد.

ساعی ادامه داد: پیمانکاران همچنان که مشغول به کار بودند؛ شروع به پرخاشگری و اعتراض کردند ولی ما به این دلیل که آن‌ها در روز تعطیل اقدام به این کار کرده بودند، جواب آن‌ها را نمی‌دادیم.

وی ادامه داد: برای صرف ناهار به همراه یکی از همکارانم رفتم که ناگهان مشاهده کردم، بین پیمانکار و عموی من درگیری شده و یکی از پیمانکاران سمت ماشین رفت و چوب آورد که من از برخورد چوب به عمویم ممانعت کرده و چوب به پای من خورد.

ساعی ادامه داد: سعی کردم پیمانکار را از مجموعه بیرون کنم که ناگهان دیدم، عمویم روی زمین دراز کشیده و حال وی بد شده، لذا از هلال احمر مستقر در نزدیکی مجموعه و از اورژانس خواستیم که به مجموعه بیایند و سعی کردیم، عمویم را احیا کنیم.

وی تاکید کرد: در لحظه‌ای که حال عمویم بد شد، ندیدم کسی وی را بزند اما طی درگیری بار‌ها مشاهده کردم که به سینه عموی من ضربه زدند، این در حالی است که وی یازده سال پیش جراحی قلب انجام داده بود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: پزشک قانونی ایست قلبی را تایید کرده است.

ساعی تصریح کرد: شهرداری شعار می‌دهد که تنها یک نهاد خدماتی نیست و تبدیل به نهادی اجتماعی می‌شود، در حالی که این دومین بار است؛ پیمانکاران وی چنین رفتاری را بروز می‌‌دهند.

وی ضمن تشکر از عبداللهی معاون شهردار تهران تاکید کرد: کارگران جمع‌آوری زباله در تمام مدت مشغول به کار بوده و وارد دعوا نشدند و خود پیمانکاران که دو برادر بودند با ما درگیر شدند.

ساعی افزود: چرا شهرداری در زمان انتخاب پیمانکاران نظارت نمی‌کند و مشخص نیست رفت و روب شهر را به دست چه کسی می‌دهد. این در حالی است که پیمانکاران از این راه منافع زیادی کسب می‌کنند.

ساعی عنوان کرد: ۴ شاهد این اتفاق را تایید کرده‌اند که یکی از آن‌ها نیروی پیمانکاران است و در حال حاضر دو پیمانکار که برادر هستند نیز در بازداشت به سر می‌برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha