وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، از افزایش ۱۲ درصدی تعرفه های پزشکی سال ۹۴ خبر داد و گفت: این افزایش هنوز قطعی نشده و باید به تصویب هیئت وزیران برسد.

افزایش ۱۲ درصدی تعرفه های پزشکی ۹۴

سلامت نیوز: وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی، از افزایش ۱۲ درصدی تعرفه های پزشکی سال ۹۴ خبر داد و گفت: این افزایش هنوز قطعی نشده و باید به تصویب هیئت وزیران برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،‌ علی ربیعی که شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حضور یافته بود، درباره افزایش تعرفه های پزشکی، دفترچه های بیمه درمانی و قیمت دارو، توضیحاتی ارائه داد.

وی با اعلام اینکه افزایش نرخ ویزیت پزشکان بر اساس ضرایبی تعیین شده است، گفت: قیمت دارو نیز کمترین افزایش را خواهد داشت.

ربیعی با تاکید بر اینکه افزایش تعرفه های پزشکی سال ۹۴ هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: تعرفه ها باید به تصویب هیئت وزیران برسد و پیش از تصویب نهایی، هیچکس اجازه افزایش نرخ تعرفه ها را ندارد.

وی افزود: قدر مطلق خروجی پول از جیب مردم افزایش نمی یابد و این افزایش ها از محل پول بیمه ها و هدفمند کردن یارانه ها پرداخت می شود.

ربیعی گفت: در گام نخست نیاز داشتیم قیمت های نسبی را اصلاح کنیم و باید تمرکز را بر بخش دولتی بگذاریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در بخش بستری سهم پرداختی مردم از ۱۰ درصد به ۶ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین از جمع آوری دفترچه های بیمه و تبدیل آنها به کارت های الکترونیکی در سال ۹۴ خبر داد و افزود: هم اکنون هر ایرانی که برای داشتن دفترچه بیمه اراده کند آن را خواهد داشت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمود عمیدی ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام جالب است که تعرفه ها ابتدا به طور متوسط 250% افزایش یافت و الان هم که 12% ببینید چقدر می شود؟ چقدر هم مظلومانه می فرمایند فقط دوازده درصد! یاد داستانی افتادم که دزدی به منزلی رفت و دید که در منزل چیزی نیس جز چند دفترچه قسط ! مبلغی را هم که از منزل قبلی برده بود گذاشت و نوشت: با این قسطهایت را بد!!!!! حالا ماهم گویا باید مقداری از دریافتیمان را به مظلومان نظام سلامت بدهیم!!! آخخخی!