سخنگوی وزیر کشور با بیان اینکه در مورد استاندار استان مرکزی هنوز به جمع بندی کارشناسی نرسیده ایم، گفت: عوامل اسید پاشی در استان اصفهان بعد از گذشت هفت ماه هنوز شناسایی نشده اند.

سلامت نیوز: سخنگوی وزیر کشور با بیان اینکه در مورد استاندار استان مرکزی هنوز به جمع بندی کارشناسی نرسیده ایم، گفت: عوامل اسید پاشی در استان اصفهان بعد از گذشت هفت ماه هنوز شناسایی نشده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری، عصر جمعه با حضور در مراسم ترحیم همسر آیت الله خاتمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درباره استاندار مرکزی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما درباره چهار گزینه ای که رییس جمهور معرفی کرده بنده سؤال کردم که گفتند کارها در وزارت کشور مسیر کارشناسی را دنبال می کند.

امیری ادامه داد که در حال حاضر چند نفر مطرح هستند، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم، ضمن آنکه درباره گزینه هایی که ریس جمهوری مطرح کرده اند، من اطلاعی ندارم.

سخنگوی وزیر کشور درباره مجوز حزب اتحاد ملت ایران نیز گفت: در کمیسیون ماده 10 احزاب در دو جلسه ای که تشکیل و بحث شد، برخی از اعضای کمیسیون ملاحظاتی درباره استعلام ها داشتند که قرار گردید استعلام ها را تکمیل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره حادثه شیراز گفت: کمیته ای را رییس جمهوری مشخص کرده بودند که در محل بررسی کردند و تصمیم اولیه آن جلسه نیز آن شد کسانی را که در فیلم وزارت کشور مشخص هستند و اتهام آنها تا حدودی معلوم است، به دستگاه قضایی معرفی شوند.

سخنگوی وزیر کشور گفت: دستگاه قضایی هم آنها را احضار کرده و ظاهرا سه نفر نیز تحت قرار هستند و بقیه هم احضار می شوند.

امیری با بیان اینکه هیاتی در حال تهیه و تدوین گزارش اولیه هستند، اظهار امیدواری کرد که تا آخر هفته آینده این گزارش تکمیل شود.

امیری درباره طولانی شدن روند رسیدگی به حادثه شیراز نیز اظهار داشت: تاکنون این مقدار کاری که انجام شده قابل قبول است و عده ای قبل، بعد و حین این اتفاق را بررسی می کنند.

وی افزود: دستور حجت الاسلام والمسلمین روحانی این بوده آنهایی که تقصیر دارند، یا مقصرند یا عواملی هستند که کم کاری کرده اند.

سخنگوی وزیر کشور دستور رییس جمهور را دستور جامعی دانست و افزود: به خاطر اینکه به صورت دقیق به مطالب مورد نظر رییس جمهوری پاسخ دهیم، می بایست گزارش دقیقی ارایه کنیم.

وی در ادامه درباره شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان توسط اشراری که از پاکستان دست به این کار زده بودند نیز گفت: استاندار، وزیر امور خارجه را در سفر به پاکستان همراهی کرد و یکی از موضوعات بحث نیز در همین رابطه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha