سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت‌ جاده‌های کشور از بارش باران در محورهای اکثر استان‌های کشور خبر داد.

سلامت نیوز: سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت‌ جاده‌های کشور از بارش باران در محورهای اکثر استان‌های کشور خبر داد.

سرهنگ رحمانی در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: در اکثر استان‌های شمالی و غربی شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، ایلام، قزوین، کردستان، گلستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه و تهران بیشتر محورها بارندگی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان، محور دامنه به الیگودرز و گلپایگان به خمین، در استان زنجان محور زنجان به قزوین و در استان مازندران هراز به سوادکوه و کناره باران در حال بارش است.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در جاده هراز تردد انواع کامیونت، کامیون و اتوبوس تا اطلاع ثانوی از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک سبک و آرام است و ترافیک‌های صبحگاهی وجود دارد.

رحمانی خاطرنشان کرد: در هیچ‌کدام از جاده‌های کشور بارش برف گزارش نشده است.

با توجه به اینکه برخی دید و بازدید‌های خود را در ایام تعطیلات به طور کامل انجام نداده‌اند و در تعطیلات باقیمانده فروردین و اردیبهشت‌ماه به این سفرها خواهند رفت، باید به اندازه کافی احتیاط کنند چرا که جاده‌ها خلوت است بنابراین باید با سرعت مناسب و مطمئنه حرکت کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha