دبیر اجرایی نخستین كنگره «نقش زن در سلامت خانواده و جامعه» اعلام كرد: در این مراسم از 5 كشور ‌دعوت به عمل آمده كه تا امروز حضور مهمانانی از آمریكا، انگلیس و مالزی قطعی شده است.

علیرضا احمدی در گفت‌وگو با فارس،‌ اظهار داشت:‌ این همایش با محور سلامت روانی، جسمی و اجتماعی زنان و با هدف فراهم كردن فضای مناسب برای تبادل نظر اساتید و پژوهشگران در رشته‌های مختلف و زمینه‌سازی برای گسترش همكاری‌های بین رشته‌ای در زمینه نقش زن در سلامت خانواده و جامعه در تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این كنگره 3 روزه كارگاه‌های آموزشی از قبیل روان‌شناسی ازدواج، ورزش بانوان و تغذیه آن‌ها برپا خواهد شد.
احمدی با اشاره به حضور مراكز و انجمن‌های علمی كشور در همایش افزود: ‌80 مقاله در قالب سخنرانی و بقیه به صورت پوستر پذیرفته و امتیاز بازآموزی به همه پزشكان شركت كننده در همایش داده می‌شود.
وی با بیان این كه این همایش بهترین فرصت برای بهره‌برداری از آخرین دستاوردهای علمی در ارتباط با زنان و ارائه آن‌ها به مردم است، خواستار پخش زنده این مراسم از صدا‌و‌سیما شد.
وی در پایان، مهلت ارسال مقالات را تا اول بهمن ماه امسال عنوان و خاطرنشان كرد: تعیین مقالات برتر توسط داوران و اعلام نتایج پذیرفته شدگان در بخش‌های سخنرانی و پوستر، در تاریخ 15 بهمن خواهد بود.
نخستین كنگره «نقش زن در سلامت خانواده و جامعه» 14 الی 16 اسفند سال جاری در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha