شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 143839

دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت، از آغاز طرح تحول سلامت دهان در کشور خبر داد.

سلامت نیوز: دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت، از آغاز طرح تحول سلامت دهان در کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سعید عسگری گفت: برنامه ریزی هایی برای پیشگیری از بیماری های دهان و دندان در کشور در نظر گرفته شده است که قرار است از امسال اجرایی شود.

وی گفت: این برنامه ها به دو صورت درون بخشی با امکانات و توانمندی های وزارت بهداشت و نیز به صورت میان بخشی با مشارکت های بین بخشی و همکاری های وزارت آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت، همکاری و همراهی بیمه های پایه و سلامت در اجرای این برنامه ها را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: در کنار این برنامه ها، به موضوع ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی به مردم نیز توجه ویژه ای خواهد شد.

مراسم اعلام آغاز طرح تحول سلامت دهان در کشور با حضور وزیر و معاونین، مدیران و مشاورین وزارت بهداشت، اعضای کمیسون بهداشت و درمان مجلس، روسا و اعضای هیات مدیره انجمن های علمی دندانپزشکی، اساتید و پیشکسوتان حوزه دندانپزشکی، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و روسای دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور، مسئولین دفاتر سلامت دهان دانشگاه های علوم پزشکی، روسای سازمان های بیمه ای کشور و نیز مسئولین ارشد وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش فردا صبح در ستاد مرکزی وزارت بهداشت، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha