شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تمایل استان‌های کشور برای راه‌اندازی مراکز پیشگیری و کنترل خشم، گفت: استان‌های خوزستان و البرز برای تاسیس این مراکز اعلام آمادگی کرده‌اند. به این منظور در هفته جاری دیداری با اعضای شورای شهر کرج خواهیم داشت.

سلامت نیوز: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تمایل استان‌های کشور برای راه‌اندازی مراکز پیشگیری و کنترل خشم، گفت: استان‌های خوزستان و البرز برای تاسیس این مراکز اعلام آمادگی کرده‌اند. به این منظور در هفته جاری دیداری با اعضای شورای شهر کرج خواهیم داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمود گلزاری گفت: قرار است دو مرکز دیگر پیشگیری و کنترل خشم در تهران راه‌اندازی کنیم و جلساتی را به این منظور با معاونت اجتماعی شهرداری تهران برگزار کرده‌ایم.

او درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی سایت همسرگزینی تا همسری گفت: همه اقدامات لازم برای آغاز به کار رسمی این سایت انجام شده است و حداکثر تا اواسط اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.

گلزاری در پایان همچنین در زمینه برگزاری مجمع سراسری خیرین ازدواج گفت: این همایش اوایل خرداد مصادف با هفته جوان برپا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha