سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۵۴۳ مورد حادثه در هفته گذشته (از ۱۶ تا ۲۲ فروردین)، گفت: ۲ هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۱۳۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

سلامت نیوز:سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۵۴۳ مورد حادثه در هفته گذشته (از ۱۶ تا ۲۲ فروردین)، گفت: ۲ هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۱۳۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.


به گزارش سلامت نیوز، حسین درویشی با اشاره به این که ۳۰۵ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۲۹ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۳۳ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به کوهستان، ۶ مورد دریایی و ساحلی، ۶ مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد زمین‌لرزه، ۳ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.


وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۲ هزار و ۴۷۹ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۹۲۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۴۹ تن در کوهستان، ۳۴ تن در حوادث شهری، ۱۳ تن در حوادث دریایی و ساحلی، ۱۱ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۶ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع و مابقی در سایر موارد  حادثه دیده‌اند.
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ هزار و ۴۱۹ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۸۷۴ تن در حوادث جاده‌ای، ۳۴ تن در حوادث شهری، ۱۰ تن در حوادث دریایی و ساحلی، ۷ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۶ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.
وی به اسکان اضطراری ۱۳۰ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۴۶۵ تن نجات یافتند که ۳۲۵ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۴۰ تن سرپایی درمان شدند.
پاسخ دهید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha