وزیر بهداشت، به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت دهان، عنوان داشت: اجرای موفق این طرح، به همدلی و همراهی تمامی گروه های دندانپزشكی امید بسته است.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت دهان، عنوان داشت: اجرای موفق این طرح، به همدلی و همراهی تمامی گروه های دندانپزشكی امید بسته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدحسن هاشمی در پیام خود آورده است: بهار فصل شكفتن و آفرینش زیباییهاست و چه زیباتر، كه در چنین ایام رویش و سرزندگی، مقام و جایگاه دندانپزشك به عنوان پرچمدار و طلایهدار طراحی و خلق زیبایی در عرصه سلامت دهان و بهبود كیفیت زندگی مردم عزیز ایران اسلامی هر ساله نکو داشته می شود.

وی افزود: «طرح تحول سلامت دهان» كه به همدلی و همراهی تمامی گروه های دندانپزشكی امید بسته است در آغاز راه خود قرار دارد و این امید بخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم انداز کشور است. بدیهی است که در سالی كه به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گرفته، گرمی دستان هنرمند و ذهن خلاق جامعه دندانپزشكی كشور در راستای اعتدال و با تكیه بر تدبیر هوشمندانه امیدی دلگرم كننده در نظام سلامت خواهند آفرید و من به این مهم ایمان دارم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: بدون تردید اجرای این برنامه با همكاری گروه های تخصصی مختلف و اندیشمندان علوم دندان پزشكی میسر خواهد شد و در این راستا از نظرات و راهكارهای ایشان بهره خواهیم جست.

هاشمی در پایان گفت: بر خود لازم می دانم از تلاش های اعضای شورای سلامت دهان و تمامی بزرگوارانی كه در همفكری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح، كه در واقع شامل تمامی اعضای خانواده دندانپزشكی می شود، قدردانی كنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha