شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 143893

روغن زیتون و عسل هردو خاصیت مرطوب کنندگی دارن و عسل باعث میشه که پوستمون نرم و لطیف بشه. علاوه بر این روغن زیتون این قابلیت رو داره که با نفوذ به پوست به ترمیم پوستمون کمک کنه، قابلیت ارتجاعی اون رو افزایش بده و لکه های پوستی رو هم برطرف کنه.

سلامت نیوز:روغن زیتون و عسل هردو خاصیت مرطوب کنندگی دارن و عسل باعث میشه که پوستمون نرم و لطیف بشه. علاوه بر این روغن زیتون این قابلیت رو داره که با نفوذ به پوست به ترمیم پوستمون کمک کنه، قابلیت ارتجاعی اون رو افزایش بده و لکه های پوستی رو هم برطرف کنه.

عسل هم خاصیت ضد باکتری داره، منافذ پوست رو میبنده و از پوستمون در برابر نور خورشید به خوبی محافظت میکنه. و مهم تر از همه از چروک شدن زود رس هم جلوگیری میکنه.
در ترکیبی که گفتیم، جوش شیرین مسئولیت مهم لایه برداری رو به عهده داره. میتونه قرمزی پوست رو که بخاطر جوش ها بوجود اومده بود رو کم کنه، گردش خونه رو بالا ببره و از طریق از بین بردن سلول های مرده و چربی های اضافه پوست به درمان جوش های صورت هم کمک کنه.

خوب، برای داشتن پوست شفاف آماده این؟

حالا که خواص مواد تشکیل دهنده این ماسک رو شناختیم، میخواهیم روش درست کردنش رو هم یاد بگیریم:

اول از همه ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون، نصف قاشق چایخوری عسل و ۱ قاشق غذا خوری جوش شیرین رو بریزین توی یه کاسه. بعد هم اینها رو خیلی خوب با هم ترکیب کنید . ماسکتون آماده شد اگه دلتون خواست غلظتش بیشتر شه میتونین یکم جوش شیرین بهش اضافه کنید.

منبع:فرهیختگان آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha