محققان آمریکایی اپلیکیشنی ابداع کرده اند که پیش از کاهش وزن به فرد نشان می دهد که درصورت این اقدام، چه ظاهری خواهد داشت.

سلامت نیوز:  محققان آمریکایی اپلیکیشنی ابداع کرده اند که پیش از کاهش وزن به فرد نشان می دهد که درصورت این اقدام، چه ظاهری خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اینترنتی دیلی میل، این نرم افزار در واقع نسخه لاغرتر فرد را بدون اینکه اقدامی برای کاهش وزن انجام داده باشد، نشان می دهد.
این اپلیکیشن که ویژولایز یو (Visualize You) نامیده می شود، با پردازش تصویر فرد نشان می دهد که اگر او لاغرتر شود چه شکلی خواهد شد و احتمالا انسان را تشویق می کند که چند کیلو وزن کم کند.

این اپلیکیشن به کاربران تصویری از ظاهر فعلی و ظاهر لاغرتر شده آنها را نشان می دهد که به وسیله آن کاربران می توانند تصاویر قبل و بعد از کاهش وزن خود را با هم مقایسه کنند.
هزینه استفاده از این اپلیکیشن که توسط شرکت آمریکایی Visual Health Solutions و با همکاری محققان یک سری از بیمارستان های آمریکا ابداع شده است، برای سیستم عامل اندروید 1.61 یورو (2.40 دلار) و برای سیستم عامل آیو.او.اس 1.49 یورور (1.99 دلار) است.
سازندگان این اپلیکیشن می گویند: در این اپلیکیشن از الگوریتم هایی استفاده شده است که اثرات کاهش وزن را بطور موثرتری نسبت به سایر اپلیکیشن های موجود که تصاویر را می کشد یا جمع و جور می کند، نشان می دهد.

486476874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدیه احمدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 0
    تا حالا استفاده نکردم ولی باید خوب باشه