رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: مشکل عقد قرارداد ماماها با سازمان‌های بیمه‌گر که وعده حل آن سال گذشته در مراسم روز جهانی ماما از سوی وزیر بهداشت و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده شده بود همچنان باقی‌ است.

سلامت نیوز: رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: مشکل عقد قرارداد ماماها با سازمان‌های بیمه‌گر که وعده حل آن سال گذشته در مراسم روز جهانی ماما از سوی وزیر بهداشت و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده شده بود همچنان باقی‌ است.

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با فارس،‌ اظهار داشت: سال گذشته در مراسم روز جهانی ماما وزیر بهداشت و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که تلاش می‌کنند تا مشکلات حرفه‌ای ماماها حل شود و یکی از مهمترین این مشکلات عقد قرارداد سازمان‌های بیمه‌گر با ماماها بود.

وی افزود: در حالی که 23 روز به روز جهانی ماما مانده است همچنان این مطالبه جامعه مامایی کشور که عدم حل آن مشکلات عدیده‌ای را بر سر راه سلامت مادران باردار و نوزادان قرار داده لاینحل مانده است.

رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: بعد از اردیبهشت سال گذشته جلسات متعددی با مدیرعامل بیمه سلامت و همچنین کارشناسان مربوط داشتیم تا پوشش بیمه‌ای خدمات مامایی در دستور کار شورای عالی بیمه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم قبل از 15 اردیبهشت سال جاری جلسه ویژه و فوق‌العاده‌ای برای طرح این مساله تشکیل شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha