دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 144069

معاون وزیر بهداشت گفت: با توجه به اینکه تقلبات در همه زمینه‌ها در کشور توسط افراد سودجو هر روز بیشتر می‌شود، سازمان غذا و دارو آزمایشگاه‌ها را با دستگاه‌های پیشرفته تجهیز می‌کند، بنابراین شناسنامه‌دار شدن برنج‌های داخلی نیز آغاز شد.

سلامت نیوز: معاون وزیر بهداشت گفت: با توجه به اینکه تقلبات در همه زمینه‌ها در کشور توسط افراد سودجو هر روز بیشتر می‌شود، سازمان غذا و دارو آزمایشگاه‌ها را با دستگاه‌های پیشرفته تجهیز می‌کند، بنابراین شناسنامه‌دار شدن برنج‌های داخلی نیز آغاز شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،‌ رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در مورد شناسایی و پیشگیری از تقلبات جدید اظهار کرد: آزمایشگاه‌های کنترل سازمان غذا و دارو در سراسر کشور تقویت و مجهز خواهند شد.

وی گفت:با توجه به اینکه تقلبات در همه زمینه‌ها در کشور توسط افراد سودجو هر روز بیشتر می‌شود، بنابراین سازمان غذا و دارو آزمایشگاه‌ها را با دستگاه‌های پیشرفته و مدرن تجهیز خواهد کرد.

دیناروند عنوان کرد: در سال جاری فرآورده‌های سلامت محور را با جدیت کنترل خواهیم کرد و محصولات پُر مصرف مثل برنج، آرد، لبنیات و فرآورده‌های گوشتی در اولویت است و با جدیت از لحاظ سلامتی کامل کنترل خواهد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه با بیان اینکه در کنترل برنج‌های وارداتی کارهای بسیار خوبی انجام شد، افزود: شناسنامه‌دار کردن برنج‌های وارداتی انجام شده است و برنج‌های تولید داخل نیز در حال انجام است، خوشبختانه برنج‌های وارداتی از لحاظ سلامتی مشکلی ندارند و سازمان غذا و دارو برای سلامت تک تک محصولات و فرآورده‌های سلامت محور برنامه‌های ویژه‌ای طراحی کرده است، در ضمن اینکه با کوچکترین تخلفی نیز برخورد جدی خواهد شد و متخلفان در هر زمینهای به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha