مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از نشست زمین و ریزش آوار در یکی از پروژه های عمرانی متروی تهران در حوالی میدان قیام خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه یک کارگر 15 ساله تبعه کشور افغانستان دچار مصدومیت شد.

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از نشست زمین و ریزش آوار در یکی از پروژه های عمرانی متروی تهران در حوالی میدان قیام خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه یک کارگر 15 ساله تبعه کشور افغانستان دچار مصدومیت شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حسن عباسی گفت: شب گذشته ساعت 21:39 خبر حادثه ریزش آوار در یکی از پروژه های عمرانی متروی تهران در حوالی میدان قیام به سامانه 115 اعلام و اکیپ های اورژانس به همراه آمبولانس به محل اعزام می شوند.

او با اشاره به اینکه تکنیسین های اورژانس تهران از شب گذشته تا صبح امروز در محل مستقر بودند، گفت: یکی از کارگران شاغل در این پروژه که از ناحیه دست و پا دچار آسیب دیدگی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سینا منتقل شد.

در این حادثه نشست زمین هنگام تخلیه شن و ماسه یک میکسر در محل اجرای پروژه عمرانی مترو در میدان قیام موجب ایجاد حفره و فرورفتن کانکس های ساختمانی و تعدادی از کارگران پروژه در عمق زمین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha