دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 144123

رییس سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه تقلب‌ها در همه زمینه‌ها توسط افراد سودجو هر روز بیشتر می‌شود، سازمان غذا و دارو آزمایشگاه‌ها کنترل را با دستگاه‌های پیشرفته و مدرن تجهیز خواهد کرد.

سلامت نیوزرییس سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه تقلب‌ها در همه زمینه‌ها توسط افراد سودجو هر روز بیشتر می‌شود، سازمان غذا و دارو آزمایشگاه‌ها کنترل را با دستگاه‌های پیشرفته و مدرن تجهیز خواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت درباره شناسایی و پیشگیری از تقلب‌های جدید در حوزه غذا، دارو و اقلام آرایشی - بهداشتی اظهار داشت: آزمایشگاه‌های کنترل سازمان غذا و دارو در سراسر کشور تقویت و مجهز خواهند شد.

وی گفت: با توجه به اینکه تقلبات در همه زمینه‌ها در کشور توسط افراد سودجو هر روز بیشتر می‌شود، سازمان غذا و دارو آزمایشگاه‌ها را با دستگاه‌های پیشرفته و مدرن تجهیز خواهد کرد.

دیناروند گفت: در سال جاری فرآورده‌های سلامت محور را با جدیت کنترل خواهیم کرد و محصولات پرمصرف مانند برنج، آرد، لبنیات و فرآورده‌های گوشتی در اولویت است و با جدیت از لحاظ سلامتی کامل کنترل خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دیناروند در ادامه با بیان اینکه در کنترل برنج‌های وارداتی کارهای بسیار خوبی انجام شد، خاطرنشان کرد: شناسنامه‌دار کردن برنج‌های وارداتی انجام شده است و برنج‌های تولید داخل نیز در حال انجام است. خوشبختانه برنج‌های وارداتی از لحاظ سلامتی مشکلی ندارند و سازمان غذا و دارو برای سلامت تک تک محصولات و فرآورده‌های سلامت محور برنامه‌های ویژه‌ای طراحی کرده است.

وی افزود: علاوه بر آن با کوچک‌ترین تخلفی نیز برخورد جدی خواهد شد و متخلفان در هر زمینه‌ای به مراجع قضایی معرفی می‌شوند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha